Telefonie in de Cloud
De behoefte aan efficiëntie stijgt steeds meer bij ondernemingen. Cloud telefonie is daarbij een grote oplossing die geen grote investering vraagt van de onderneming. Cloud telefonie is daarmee de toekomst telefooncentrale. U betaalt dan een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.
Kostenbesparing
Voor Cloud telefonie betaalt u altijd voor wat u gebruikt. Een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst en dat kunt u ook erg eenvoudig aanpassen, dus u heeft nooit onder- of overcapaciteit. Uw kosten zijn
transparant en word u nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.
Overal bereikbaar
Met Cloud telefonie communiceert u via de cloud. Daarmee kunt u gebruik maken van ieder toestel die u bezit: uw vaste en mobiele telefoon, maar ook uw tablet en computer zijn onderdeel van uw telefoon omgeving. Bijvoorbeeld voor uw mobiele telefoon maakt u gebruik van de Hipper app en kunt u aangeven dat u niet op het kantoor bent en dat alle telefoontjes naar uw mobiele telefoon gaan. U bedient daarmee uw bereikbaarheid met de eenvoudige telefonie-instellingen op afstand.
Uiterst betrouwbaar
Met Cloud telefonie communiceert u altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN. Het netwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Daarnaast heeft u nooit last van lokale kabelbreuk of stroomuitval. U bent altijd op een andere locatie of mobiele telefoon bereikbaar. Zo garanderen wij een optimale beschikbaarheid van uw telefooncentrale en bereikbaarheid van uw onderneming.
In de Praktijk
Overal bereikbaar
Zie de voordelen van een telefooncentrale in de Cloud in de praktijk. Klik hier voor een introductiefilmpje over Cloud Telefonie in de praktijk.