• Nederlands Nederlands Nederlands nl
  • English English Engels en
020 8200 958
ComputerHulp Amsterdam
  • Home
  • Over ons
    • Wie zijn wij
    • Onze Klanten
    • Onze partners
    • Werken bij ons
  • ZZP
    • Algemeen
    • Monteur op locatie
    • Hulp op Afstand
    • Apple Ondersteuning
    • Tarieven
  • ICT voor het MKB
    • Algemeen
    • Netwerkbeheer
    • 24/7 Meldkamer
    • Cloud Telefonie
    • Werken in de Cloud
    • Overstapservice
    • Gratis Quick Scan
  • Branches
    • Advocatuur
    • Horeca & Hospitality
    • Logistiek
    • Retail
    • Zorg
  • Contact
  • Maak Afspraak
  • Zoek
365Dossier
Advocaat Centraal
Legal Sense
BasNet
Legal Eagle

Advocatuur Apps

Een betrouwbare & veilige ICT oplossing is niet meer weg te denken in het hedendaagse kantoor. In de advocatuur worden specifieke applicaties en software gebruikt voor de dagelijkse gang van zaken. Wij begrijpen als geen ander hoe cruciaal het systeembeheer en de beschikbaarheid van de gebruikte software is voor advocaten. Door alle ervaring en kennis die wij hebben opgedaan bij onze huidige klanten, hebben wij een goed beeld van de advocatuurbranche en de automatiseringsvraagstukken die hierin spelen. Onderstaand vindt u een kleine greep van de door onze klanten gebruikte advocaten software.

Veilig in de Cloud

Als advocaat weet u als geen ander hoe belangrijk het is om te allen tijde te blijven voldoen aan veiligheidsprotocollen. Alle informatie naar de Cloud is een hele stap waarbij u volledig moet kunnen vertrouwen op de partij waar u mee samenwerkt. Wij zetten hiervoor de Microsoft Cloud met Office 365 in voor de advocatuur. Middels Office 365 kunt u eenvoudig overal & altijd bij uw kantoorgegevens op een veilige manier. De veiligheid van u en die van uw cliënten wordt continue gewaarborgd. Met de ervaring die wij reeds hebben met het inrichten van deze oplossing voor de advocatuur kunt u snel aan de slag.

Ontvang vrijblijvend meer Informatie

Totaalcommunicatie

Met uw Telefooncentrale in de Cloud kunt u kunt gebruik maken van ieder toestel. Uw vaste toestel, uw oude Nokia 6310, uw smartphone, maar ook uw tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale en uw cliënten zien nog maar één zakelijk nummer als u hen belt. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Cloud Telefonie geen grote investe- ring en is een ISDN-verbinding overbodig. Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u gebruikt. Deze kunt u op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen. Ook faxen kan volledig ondergebracht worden in de Cloud.

Documentoplossing

De advocatuur kent vele document uitdagingen. Natuurlijk de uitdaging om dossiers op een vertrouwelijke manier te behandelen, maar vooral ook om te zorgen dat evidente informatie altijd op exact de juiste manier vindbaar en beschikbaar is. Immers is het belangrijk dat documenten op tijd aan de rechtbank worden aangeleverd. Met ons Uniek alles-in-één concept kunnen wij u hierbij assisteren. De allernieuwste printers en multifunctionals inclusief gewenste opties, inclusief services waarbij afdrukkosten worden berekend aan de hand van het werkelijke verbruik.

ComputerHulp Amsterdam

van Boetzelaerstraat 1
1051 CS Amsterdam

Wij helpen u graag telefonisch op
Werkdagen: tussen 07:00 en 22:00
Weekend: tussen 09:00 en 18:00

Algemeen

E-mail: info@020computerhulp.nl
Telefoon: +31 (0)20 8200 958

Helpdesk

E-mail: helpdesk@020computerhulp.nl
Telefoon: +31 (0)20 8200 958

Scroll naar bovenzijde